Alla inlägg under november 2007

Av Cameron - 18 november 2007 17:22

Hej hej,


Så va de dags och skriva lite igen. Har äntligen blivit frisk i torsdags faktiskt, och sen dess har de varit ganska lugn träning. Men nu ska jag gå på lite hårdare i veckan, så att man kanske ut vecklas lite :)

Tisdag och onsdag satt jag mest hemma och gjorde ingenting, i torsdags va jag med och gick stavgång i hunflen (den lokala skidbacken) och de kändes riktigt skönt och göra något med kroppen igen. Fredagen bjöd på besiktning av bilen och sex stycken 2:or, inte jätte kul. Men de ska nog gå och fixa… Blev lite innebandy på eftermiddagen och på kvällen hamnade jag och några kompisar ute i flinttjärn och bastade i ”Jockes” stuga.

Igår gymade jag på förmiddagen och tog de ganska lugnt resten av dagen, kollade på lite film som kvälls aktivitet.

Och tillsist idag. Idag har jag inte varit speciellt effektiv, har bara hunnit med ett distanspass med de tog 3 tim 20 min, har bara suttit och inte gjort något vettigt (har duschat och ätit lite).


De va min vecka de. Ha de så bra/Marcus

Av Cameron - 12 november 2007 15:34

Hej hej,


Har varit en längre period utan några rapporter nu :( Har inte tänkt på de helt enkelt… Men nu sitter jag och är förkyld sedan i torsdags och håller på och gå i bitar av uttråkning. Hade blivit nästan helt frisk i lördags, men så for jag ner och spelade lite hockey och vaknade i går och var sämre igen (att jag aldrig lär mig).


Senaste tiden har jag inte hittat på allt för mycket spännande tyvärr, träningen har rullat på skapligt (fram till i torsdags) och jag har varit lite ute i äppelbo och jobbat…

Förra helgen va jag ute och kollade en ny grusväg från eldforsen till äppelbo och lyckades åka vilsen en gång, men jag hittade några och fråga om vägen mitt ute i skogen. Och jag såg varg spår på fem olika ställen men ingen varg tyvärr (tror jag).

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, men jag har bokat en besiktnings tid till min bil på fredag, och kolla på ”In to the blue” så nu vill jag åka till Bahamas. Så finns de någon som e på…


De får nog bli allt för denna gången.

Vi höres/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards