Alla inlägg under juni 2010

Av Cameron - 16 juni 2010 21:59

Tjenare


Nu har jag lite tid över som jag kan sitta och skriva lite på… Det var ett tag sen sist känner jag. Hoppas att ni har lite förståelse, för sista veckorna har varit väldigt hektiska. Dom dagarna vi inte jobbade var vi på KornÖ eller på väg dit eller hem. Och som om inte det var nog finns det en häst och ta hand om plus att vi hade Essie här. Så jag kan helt ärligt säga att jag inte har haft många minuter över senaste tiden.

Fram till i fredags det vill säga, för i fredags var vi lediga och packade in oss och Essie i bilen och åkte mot Skåne. Där var vi sen på en liten semester lördag, söndag och måndag, väldigt skönt och välbehövligt. Vi roade oss med att SOVA, handla lite kläder och åka till Ystad och titta på inspelningen av ”Sommar Kväll med Ann Lundberg” och umgåtts lite med Mamma, Pappa och Thomas. Men i tisdags var det dags och åka norr ut igen, med vi åkte bara till Göteborg till att börja med och lunchade med en av Amandas kompisar och promenerade runt lite i stan innan vi fick lov och åka den sista biten upp till Säffle igen.

Och tänka sig… Jag har varit ute och tränat båda dagarna vi har varit här uppe nu och förhoppnings kan jag fortsätta med det några dagar till så det blir en vana =).


Dom närmaste dagarna ska vi jobba på sund och jag ska se om jag kan få ett schema från McDonalds så jag vet hur jag ska planera min tid med allt som man vill och borde göra. Så ska vi se om vi kan få segla lite i Åmål i helgen. Kanske inte blir massor med tid över när man har jobbat, tränat, seglat och ja vem vet vad mer det blir.


Så nu ska jag försöka vara lite mer aktiv här på Internet framöver.

Ha de fint/ Marcus

Av Cameron - 7 juni 2010 20:04

Hej där ute,


Nu har det gått väldigt länge utan någon aktivitet här(på internett). Med den enkla förklaringen att jag inte har hunnit med. Sen jag åkte från skåne har allting gått i ett. Som exempel så har jag jobbat 8 dagar i sträck nu och har tre kvar innan jag ska vara ledig. Då ska jag och Amanda åka till skåne och hälsa på över helgen och lämna tillbaka Essie som har varit här på besök, tyvärr helt fel period för vi har fått lämna henne till Britt-Marie och Mormor-Mela när vi har haft fullt upp med jobb och ledarhelger hit och dit. 


Och nu ska jag gå och hjälpa till med kvällsmaten... Mer kommer när jag har tid :p


Ha de fint/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards