Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Nu ska vi se...

Av Cameron - 16 juni 2010 21:59

Tjenare


Nu har jag lite tid över som jag kan sitta och skriva lite på… Det var ett tag sen sist känner jag. Hoppas att ni har lite förståelse, för sista veckorna har varit väldigt hektiska. Dom dagarna vi inte jobbade var vi på KornÖ eller på väg dit eller hem. Och som om inte det var nog finns det en häst och ta hand om plus att vi hade Essie här. Så jag kan helt ärligt säga att jag inte har haft många minuter över senaste tiden.

Fram till i fredags det vill säga, för i fredags var vi lediga och packade in oss och Essie i bilen och åkte mot Skåne. Där var vi sen på en liten semester lördag, söndag och måndag, väldigt skönt och välbehövligt. Vi roade oss med att SOVA, handla lite kläder och åka till Ystad och titta på inspelningen av ”Sommar Kväll med Ann Lundberg” och umgåtts lite med Mamma, Pappa och Thomas. Men i tisdags var det dags och åka norr ut igen, med vi åkte bara till Göteborg till att börja med och lunchade med en av Amandas kompisar och promenerade runt lite i stan innan vi fick lov och åka den sista biten upp till Säffle igen.

Och tänka sig… Jag har varit ute och tränat båda dagarna vi har varit här uppe nu och förhoppnings kan jag fortsätta med det några dagar till så det blir en vana =).


Dom närmaste dagarna ska vi jobba på sund och jag ska se om jag kan få ett schema från McDonalds så jag vet hur jag ska planera min tid med allt som man vill och borde göra. Så ska vi se om vi kan få segla lite i Åmål i helgen. Kanske inte blir massor med tid över när man har jobbat, tränat, seglat och ja vem vet vad mer det blir.


Så nu ska jag försöka vara lite mer aktiv här på Internet framöver.

Ha de fint/ Marcus

 
 
Ingen bild

Pappa

17 juni 2010 21:41

Nice to read about your trip up and plans. Is that you in an airplane?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cameron - 13 oktober 2010 18:48

Hej hej,   Nu har det ett tag sen jag skrev sist, men bättre sent än aldrig eller? Det har varit en del att gör sen jag skrev förra gången, introduktions kursen är klar och vi är två veckor in i nästa. Jag skulle sriva vilken det är, man jag ve...

Av Cameron - 28 september 2010 20:10

Hej igen,   Nu har helgen gått igen. Den gick fort men vi fick massor gjort, för Amandas föräldrar kom ner och hjälpte oss fixa gardiner och lampor och massa småsaker som inte vi hade tagit tag i. Så nu har vi lampor, gardiner, en rullgardin och ...

Av Cameron - 18 september 2010 22:37

Hej hej   Så har jag kommit mig för att sätta mig på en udda tid och skriva lite till. Nu har jag gjort klart två veckor på Skydd mot Olyckor ute på Revinge och nu är det 118 stycken kvar. Och jag hoppas att vi kommer att få lite mer mat nyttiga ...

Av Cameron - 14 september 2010 19:27

Tjenare    Nu tycker jag det var ett bra tillfälle att skriva lite till om dom senaste dagarnas händelser...  Avslutningen på lördagen var lugn och vi gjorde inte mer än att kolla lite på tv innan vi kröp ner i sängen för att sova. Men när vi...

Av Cameron - 11 september 2010 17:48

Hej hej,   Nu har jag tagit mig igen den första veckan på min brandmansutbildning och jag ser fram emot att få komma igång och lära mig lite saker på riktigt. Än så länge har vi inte haft mer än introduktioner på ett par olika kurser, resterande ...

Ovido - Quiz & Flashcards