Alla inlägg under juli 2007

Av Cameron - 25 juli 2007 10:59

Hej hej

 

Nu har jag varit tillbaka i vansbro några dagar och kommit in i rutinen igen, men tyvärr har jag känt mig trött nästan hela tiden så det har inte blivit någon uppdatering. Tåg resan upp gick bra men sakta, vi satte oss på tåget halv åtta och jag kom hem klockan lite över fyra, but what can you do, de e väl så när man inte orkar laga bilen:(.

Var ut och tränade både i måndags och igår och benen känns som att dom är med på noterna, ska ta de lugnt med träningen idag och få lite vardags grejer ur vägen, kanske ger mig ut och springer en vända senare.

Och tillsist så ska jag kommentera dopingfallet i touren inte för att de behövs men ändå, de känns nästan som att man måste det. Jag trodde faktiskt att det inte skulle bli några dopingfall under touren, (Sinkewitz positiva svar var ju taget den 8/6). Men de är väl en nästintill omöjlig uppgift att få bort all dopning, men jag tror fortfarande att de går.

Nu e de dags att gå och börja med tvätten så att jag hinner med den och allt annat innan jag ska iväg och jobba.

 

Ha de bra till nästa gång/Marucs

Av Cameron - 21 juli 2007 12:18

Hej där ute

 

Har blivit ett uppehåll i inläggen igen :s mest på grund av att jag har haft ganska fullt upp senaste dagarna. Jobbade hos Tompa ute i Äppelbo förra veckan tills på lördagen då jag åkte råg nästan hela dagen ner till lund, och på söndagen fyllde min mamma år så då firade vi henne som sig bör. Och i veckan har det varit lite lugnare, förutom att jag har kört skånska Gp veckan med blandad framgång. Jag var med i 43 minuter i Sandbys gp vilket är nytt rekord med lite över en kvart (tävlingarna är 1timme + 5 varv). På dagarna har det blivit lite badande och några vändor på stan och lite klädinköp som kändes ganska nödvändigt. Och i dag ska hela familjen in till Malmö och titta på bio (den nya Harry potter filmen, de va inte jag som valde…) Och tidigt imorgon ska jag och Martin ta tåget upp till dalarna igen, vilket ska bli ganska skönt förutom att jag måste jobba på måndag.

Så nu vet ni lite mer om vad jag har gjort senaste tiden.

Ha de bra/Marcus

Av Cameron - 10 juli 2007 12:27

Hej på er

 

Har fått lite tid över lite oväntat (inte helt oväntat) efter som Tompa (som jag hjälper att sätta upp ett härbre) är sen igen.

Ska jobba ute hos honom tills på fredag men de e ganska bra jobb för jag kan ta tid och träna på förmiddagarna, och de e inte så tungt arbete heller.

Idag var första gången jag satt på cykeln sedan i torsdags så de kändes inte helt bra, plus lite träningsverk från gårdagens löpning (blev bara 4an på skirspåret). Med de ska nog kännas lite bättre imorgon och på torsdag då benen har kommit igång lite igen. De e i alla fall vad jag hoppas på, annars kommer de inte vara så kul att försöka hänga med på Gp veckan nästa vecka. Jag kommer ändå få de tungt som de e redan, med jag hoppas lite mer på sellegiloppet i Malmö på lördagen (nästa vecka). Men så långt har jag bara lösa planer, kanske inte åker sellegiloppet alls, kanske ligger på någon strand och tar de lugnt de vet man aldrig :p.

 

Helgen var ganska fullspäckad med jobb på ica båda dagarna, och en sväng på flottaren på lördags kvällen som gjorde mig glad att jag började klockan ett. Vilket kändes lite tidigt även de, men de kostar och ligga på topp :). På sönda kvällen kollade jag på film med Robert och Emma hemma hos Robert och somnade i tid utan och klaga.

Så nu vet ni de, inte mycket men de e så de e.

 

Ha de bra/Marcus

Av Cameron - 6 juli 2007 12:02

Hej hej

 

Hinner skriva några rader nu så de e bäst och passa på…

Har haft ganska fullt upp senaste veckan med träning och jobb och försöka hålla alla vardags grejer igång. Denna vecka har varit lite bättre än förra veckan, Jag har jobbat mellan 14:30 och 23:00 istället för klockan sex till halv tre. Och jag har hunnit träna två bra pass redan (jämfört med tre pass hela förra veckan) och de e bara fredag :p, jag har inte försovit mig eller kommit försent…

Men jag ska jobba hela helgen och de e ju inte så kul, speciellt när de e Vansbrosimmningen denna helgen, men de e smällar man får ta.

Ut över de så har de inte hänt så mycket, har inte haft allt för mycket tid över tyvärr. De här med och jobba åtta timmar om dagen verkar helt klart överskattat,

 

Simma lugnt/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards