Alla inlägg under mars 2007

Av Cameron - 29 mars 2007 22:32

Hej där uteHar varit en ganska slö vecka hitintills, träningen har varit ganska bra två ganska hårda pass på tisdag och ett igår, men idag känndes kroppen inte så pigg på träning (får den igen imorgon). Istället har jag tagit de lite lung och varit med min mor som kom hit igår vid lunchtid och så har jag jobbat mellan 16:00 och 20:20. De underbara vår vädret håller i sig även här men de sägs att de kommer sämmer väder nästa vecka, men de tror jag inte på :PGo' natt allesamman/marucs

Av Cameron - 26 mars 2007 23:03

HelloHar inte uppdagterat på några dagar, men de har inte hänt jätte mycket heller. Fredagen inne höll lite gym, arbete och sen blev de lite taco hemma hos tess.Lördag bjöd ett dstanspass på presis över 10 mil på förmiddagen. Och på kvällen "var de flottaren" med förfest hos Robert.(still filling in the blanks) Men de var en kul kväll.Igår blev det ingen träning då jag inte kännde mig i form till det efter lördagens äventyr :P. Våfflor i stallet var nog en av de få ordentliga sakerna med min söndag.Och i dag har jag sovit ikapp lite, tvättat, jobbat och tittat på Prison Break. Inte mycket men det får bli en mjukstart på denna veckan.Go' natt på er/Marcus

Av Cameron - 22 mars 2007 13:51

Hej hejNu verkar det som att våren har åter hämtat sig efter snöfallet i söndags och måndags för nu skiner solen från en molnfri himmel och i solen är de vår tempratur. Ttots detta körde jag testcykel i morse(styrkeintervaller), känndes lite fel faktiskt. Men efter en promenad i sol skenet känns de bättre.Igår dlev det ingen tur till falun då de var för få ifrån skolan som skulle åka:(. Istället blev det en timme på lvg´n ut innan jag körde testcykel med dom som var friska på gymnasiet. Mer händer inte just nu, ska äta lite innan jag måste jobba.Simma lungt/Marcus

Av Cameron - 20 mars 2007 12:26

Hej hejJust när man trode att våren hade kommit för att stanna, kommer de då inte ett snöoväder och förstör. (De e såklart att de gör...)Men solen gör sitt bästa för att ordna till de just nu :)Som ni kanske kan räkna ut blev de inte så mycket tränat i söndags, dels pga vädret och dels för att alla sälenturister som skulle hem skvätta ner en med "slask" som låg på vägen. Så jag åkte ner till simmhallen och bastade istället (inte så många bilar där:P ). Igår var det vilodag som va ganska skönt, men de vart ingenting vettigt gjort, för utom lite jobb på kvällen.Idag har jag varit nere på vuc och kört testcykel, det blev 6st 4/2or och 10st 30/30 intervaller. Duktigt jobbigt men skönt och komma igång med korta intervaller nu när de snart e dax och tävla.De va allt för nu/Marucs

Av Cameron - 17 mars 2007 14:27

TjenarHar just kommit hem från dagen pass, 3tim och 30min med en hel del vind och ett par mil grusväg där kälen håller på och släppa (nö drygt). Men solen som lyste från en nästan molnfri himmel hjälpet till att hålla humöret uppe. Igår var jag på gymmet och lyfte lite skrot men de gick inte så bra, hade ingen motivation och benen va inte på topp heller. Kan ha och göra med torsdagen träning och göra :P. Passet med gymnasiet var kul, men de va nog tur att de va de andra passet, annars hade jag nog inte behövt slita alls... Vann ändå spurttävlingen tror jag tog mer än hälften + Vansbro spurten :PHa de bra där ut/Marucs

Av Cameron - 15 mars 2007 12:29

Hello :)Har presis kommit hem från ett testcykelpass, körde styrke intervaller, men inte lika hårt som vanligt. För att jag ska träna en gång till idag, med gymnasiet för en gångs skull. Veckan så härlångt har varit ganska bra, jobbade i tisdags så jag fick vara ledig i dag istället. Jag har varit ute på årets först LVG pass utomhus i tisdags (jätte skönt) men det blåste en hel del. Igår hämtade haf min bil nere på VUC, men den ska dit om ett par veckor igen så att dom kan fixa bromsarna... De enda som varit dåligt var att jag pratade med min chef om mina arbets tider (4 kvällar i veckan, när gymnasiet tränar) och han sa att han inte kunde göra något åt de. "dom andra vill inte heller jobba kväll" fick jag till svar, så nu ska jag ut och söka jobb igen... Ha de bra/marcus

Av Cameron - 11 mars 2007 19:38

Hej hej.Startar med gårdagenIgår åkte jag pch adrian upp till kläppen och åkte skidor hela dagen, så idag hade jag lite träningsverk och några blåmärken :). Riktigt kul trots att de var lite isigt i backarna på förmidagen, blev en del tid i "parken" också. Va kul trots att jag inte är så bra på och hoppa, men jag åkt den vänstra "linen" (se bild). Kul dag och lägga till minnet.Idag blev det träning, fyra timmar och en kvart, med sällskap sista 2:15. Hade fint väder hela dagen och torr asfalt, så jag längtade efter lvg´n som fick stanna hemma. Känndes rätt bra men vattnet tog slut med en mil kvar... Ta de lung/Marcus

Av Cameron - 9 mars 2007 15:22

Hej alla där ute:)Har inte skrivit på några dagar för att jag har haft ganska fullt upp. I onsdags var jag uppe och lämnade bilen på skolan vid 8.00 får se om dom kan göra något åt den:P sen var jag hos frisören och kapade vinterpälsen och efter ett löppass var de bara och äta och åka till jobbet.Igår åkte jag ner till parkskolan med Adrian lite i åtta för att hjälpa honom och hans kolega att ha en grabbdag för första och andra klassarna. Kom hem och sjönk ner i soffan med lite mat vid två/halv tre och vid kvart i fyra åkte jag till ica. Det blev en 10 timmars arbetsdag så jag somnade fort när jag kom hem :)Idag har varit lugnare, på förmiddagen städade jag, så nu e de rent och fint :D. Efter de gick jag ner på gymmet och nu e jag ganska trött i benen, men de e en skön kännsla... Nu ska jag koka lite tortelini och kolla på tv tills de e dax och åka å jobba.Ha de bra till nästa gång/ marcus

Ovido - Quiz & Flashcards