Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Så gick det med det...

Av Cameron - 5 juli 2010 22:13

Hej hej,


Så nu gick det kanske inte så bra med mitt försök att hålla min blogg uppdaterad... Men jag har faktiskt inte haft så mycket tid över (igen kanske ni tycker nu). Det e väl bara och sätta sig ner på kvällen och skriva lite tänker ni säkert nu, men vi har varit igång från det att vi går upp och ska börja jobba  tills det att klockan har blivit aldeles för mycket och vi måste slänga oss i sängen och sov för att inte vara helt döda nästa dag, bland annat så är det träning, en häst som ska tas hand om kanske lite matlagning på kvällen som ska hinnas med. Och dom dagarna vi inte jobbar, brukar det vara ännu mer som ska göras och hinnas med.


För förra helgen tex: var det ju midsommar, så då åkte vi med en kompis ner till Jönköping och firade med en annan kompis som vi träffade på Nya Zeeland och så han vi knö in en lunch med pappa som ocksp var i jkpg då. Helgen som var for vi redan på fredags kvällen mot Örebro med en häst kärra bak på bilen full med två soffor och diverse bohag som skulle flyttas in i Britt-Maries (Amandas mamma) nya lägenhet som hon ska ha och veckopeldla till i höst. Så kom vi hem på lördagen vid fem tiden och for ut till Fabbiene, men först så packade vi bilen med en kajak och lite saker till övernattning i "stugan" och padling på söndagen. Nu vart det ingen padling, men jag stack ut och tränade lite och sen passade jag på och göra lite stor städning på rummet medans Amanda var ute och red. 


Fram över ser det ut ganska så lika som det har gjort ett tag nu. Nästa helg ska jag och Amanda ner till skåne och vara på familjehelg där alla bröder kommer hem och Matrin och David tar med sina flickvänner med sig, så det kommer att bli fullt hus under två dagar. Sen ska jag jobba måndagen den 12 till fredagen den 23 sen så blir det ner till västkusten och KornÖ för att vara ledare för 10 till 13 åringar fram till den första augusti.


Så om jag inte skriver jätte mycket och regelbundet så kanske ni kan ha översende med mig :)


Men ha det så gött tills vi hörs nästa gång /Marcus

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cameron - 13 oktober 2010 18:48

Hej hej,   Nu har det ett tag sen jag skrev sist, men bättre sent än aldrig eller? Det har varit en del att gör sen jag skrev förra gången, introduktions kursen är klar och vi är två veckor in i nästa. Jag skulle sriva vilken det är, man jag ve...

Av Cameron - 28 september 2010 20:10

Hej igen,   Nu har helgen gått igen. Den gick fort men vi fick massor gjort, för Amandas föräldrar kom ner och hjälpte oss fixa gardiner och lampor och massa småsaker som inte vi hade tagit tag i. Så nu har vi lampor, gardiner, en rullgardin och ...

Av Cameron - 18 september 2010 22:37

Hej hej   Så har jag kommit mig för att sätta mig på en udda tid och skriva lite till. Nu har jag gjort klart två veckor på Skydd mot Olyckor ute på Revinge och nu är det 118 stycken kvar. Och jag hoppas att vi kommer att få lite mer mat nyttiga ...

Av Cameron - 14 september 2010 19:27

Tjenare    Nu tycker jag det var ett bra tillfälle att skriva lite till om dom senaste dagarnas händelser...  Avslutningen på lördagen var lugn och vi gjorde inte mer än att kolla lite på tv innan vi kröp ner i sängen för att sova. Men när vi...

Av Cameron - 11 september 2010 17:48

Hej hej,   Nu har jag tagit mig igen den första veckan på min brandmansutbildning och jag ser fram emot att få komma igång och lära mig lite saker på riktigt. Än så länge har vi inte haft mer än introduktioner på ett par olika kurser, resterande ...

Ovido - Quiz & Flashcards