Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Full rulle

Av Cameron - 7 juni 2010 20:04

Hej där ute,


Nu har det gått väldigt länge utan någon aktivitet här(på internett). Med den enkla förklaringen att jag inte har hunnit med. Sen jag åkte från skåne har allting gått i ett. Som exempel så har jag jobbat 8 dagar i sträck nu och har tre kvar innan jag ska vara ledig. Då ska jag och Amanda åka till skåne och hälsa på över helgen och lämna tillbaka Essie som har varit här på besök, tyvärr helt fel period för vi har fått lämna henne till Britt-Marie och Mormor-Mela när vi har haft fullt upp med jobb och ledarhelger hit och dit. 


Och nu ska jag gå och hjälpa till med kvällsmaten... Mer kommer när jag har tid :p


Ha de fint/Marcus

 
 
Ingen bild

Pappa

8 juni 2010 10:04

Wonder when you will have time to read this comment! Looking forward to seeing the 2 of you soon. Hope Thomas will be able to work a visit out with you in Säffle. Have a good rest of the week. Pappa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cameron - 13 oktober 2010 18:48

Hej hej,   Nu har det ett tag sen jag skrev sist, men bättre sent än aldrig eller? Det har varit en del att gör sen jag skrev förra gången, introduktions kursen är klar och vi är två veckor in i nästa. Jag skulle sriva vilken det är, man jag ve...

Av Cameron - 28 september 2010 20:10

Hej igen,   Nu har helgen gått igen. Den gick fort men vi fick massor gjort, för Amandas föräldrar kom ner och hjälpte oss fixa gardiner och lampor och massa småsaker som inte vi hade tagit tag i. Så nu har vi lampor, gardiner, en rullgardin och ...

Av Cameron - 18 september 2010 22:37

Hej hej   Så har jag kommit mig för att sätta mig på en udda tid och skriva lite till. Nu har jag gjort klart två veckor på Skydd mot Olyckor ute på Revinge och nu är det 118 stycken kvar. Och jag hoppas att vi kommer att få lite mer mat nyttiga ...

Av Cameron - 14 september 2010 19:27

Tjenare    Nu tycker jag det var ett bra tillfälle att skriva lite till om dom senaste dagarnas händelser...  Avslutningen på lördagen var lugn och vi gjorde inte mer än att kolla lite på tv innan vi kröp ner i sängen för att sova. Men när vi...

Av Cameron - 11 september 2010 17:48

Hej hej,   Nu har jag tagit mig igen den första veckan på min brandmansutbildning och jag ser fram emot att få komma igång och lära mig lite saker på riktigt. Än så länge har vi inte haft mer än introduktioner på ett par olika kurser, resterande ...

Ovido - Quiz & Flashcards