Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Cameron - 15 mars 2007 12:29

Hello :)Har presis kommit hem från ett testcykelpass, körde styrke intervaller, men inte lika hårt som vanligt. För att jag ska träna en gång till idag, med gymnasiet för en gångs skull. Veckan så härlångt har varit ganska bra, jobbade i tisdags så jag fick vara ledig i dag istället. Jag har varit ute på årets först LVG pass utomhus i tisdags (jätte skönt) men det blåste en hel del. Igår hämtade haf min bil nere på VUC, men den ska dit om ett par veckor igen så att dom kan fixa bromsarna... De enda som varit dåligt var att jag pratade med min chef om mina arbets tider (4 kvällar i veckan, när gymnasiet tränar) och han sa att han inte kunde göra något åt de. "dom andra vill inte heller jobba kväll" fick jag till svar, så nu ska jag ut och söka jobb igen... Ha de bra/marcus

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards