Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Cameron - 13 oktober 2007 23:13

Go kväll


Har gått ett tag nu sedan sist jag skrev något…

Delvis för att det inte har hänt så mycket och delvis för att jag har glömt av det helt enkelt.

Förra veckan hade jag ganska mycket och göra, jag jobbade både ute hos Tompa och jag vikarierade för LÅ för att han var i England. Så det blev inte mycket mer än jobba träna och sova… inte så kul men nödvändigt ibland.

Och denna veckan började med att det var lov i två dagar för gymnasieeleverna så efter som jag umgås en del med dom så kändes des som en fyra dagars helg :) Men sedan i Tisdags har jag jobbat ute i Äppelbo i solsken några dagar och en dag i snöstorm. Faktiskt så var det nästan de, snön vräkte ner nästan hela förmiddagen, kändes lite konstigt med tanke på att de inte är mer än knappt mitten av oktober.

I torsdags jobbade jag på ICA för första gången på en dryg månad, efter att ha varit ut i Äppelbo och snickrat nästan hela dagen och sen varit med på stavgång upp för hunflen med skolan. Och sen somnade jag gott när jag kom hem, för då var jag helt slut vill jag lova.

Idag har jag inte gjort så mycket, cyklade en lite sväng imorse och var ner och badade med adrian och hans pappa senare på efter middagen.

Och vi tittade på fotbollen (Sveriges EM kval) vilket jag inte hade gjort i vanliga fall, och så illa som Sverige spelade stundvis undrar man varför dom får betalt överhuvudtaget för och spela… Jag e inte heller nå bra på fotboll, men jag får inte betalt heller :s.


Nä de får va nog nu…

Sov gott (de ska jag)/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards