Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Trött på och va sjuk :s

Av Cameron - 27 augusti 2008 00:56

Hej allesamman   

Och där fick såg vi hur länge jag kunde hålla mig till och uppdatera på tisdagar. Inte riktigt som jag tänkte mig förra veckan, men vad kan jag säga… inte så mycket antar jag.

Men nu sitter jag i alla fall här och skriver och försöker få mitt liv och verka spännande:p

Så nu ska vi se…

Jag lyckades komma med på kvälls nyheterna i onsdags efter jag hade varit och hämtat Ann-Marie och Caroline på flygplatsen. Och jag visste inte ens om det för än jag såg det själv på kvällen. Men så här gick det till: Caroline ville in och se hur natt klubben såg ut innan dom åkte hem till Tyskland, och det var den basta dagen till det. Och just i onsdags var det ett stort jippo i stan ”boobs on bikes” och från vilken gata om inte lilla cross st skulle den stora paraden dra igång (Sharon och Rods klubb ligger mitt på cross Street) sa när vi kom dit försökte vi ta och bort till där klubben ligger, och på vägen vandrar jag in i bakgrunden av en intervju och sa var jag med på nyheterna;)

Och i torsdags lyckades jag bli sjuk igen, och i skrivande stund håller jag på och bli av med denna tråkiga förkylning och har gjort mig lite mindre än 100 % senaste fem, fem och en halv dagarna. I lördags och söndags var jag riktigt dålig och orkade knappt hålla koll på lilleman. (Nu tror säkert vissa av er där ute att: det var väl inte så illa om han kunde göra det. Men jag lovar att ni skulle inte säga så om ni fick en sån förkylning) Så den enda träningen jag gjorde förra veckan var ett gym pass på måndagen och ett sim pass på tisdagen.  Men tills på fredag tror jag att jag kan va tillbaka och köra ett lugnare pass igen.

Men förkylning eller inte så fick jag lov och köra till flygplatsen en gång till, men det borde vara den sista gången på ett tag. För denna gången var hela familjen dit och lämnade Ann-Marie och Caroline till flyget tillbaka till Tyskland. Och efter det var det en lugn dag med ganska mycket tv tittande…

Och en till sak lär jag skriva om. Som grundar sig i att jag inte alltid håller sten koll på min grejor… Men jag lyckades och slarva bort min USB kabel till min lilla Ipod shuffle , men det var inget större problem för jag hade sett en appel affär i Albany mall. Så i måndags åket jag dit och köpte mig en ny… för nästan 300:- !!!

Vilket jävla svin pris… så håll reda på era usb kablar och dylikt, dom kan va dyra och ersätta.

 

Så nu tror jag att jag fick med allt… om jag glömt något kan ni ju skriva en kommentar :p

 

Ha de Fint/ Marcus

 
 
Ingen bild

BLö

27 augusti 2008 09:02

Hur tycker du kaffet smakar? Kanske inte precis när du är förkyld men annars.

 
Ingen bild

Lisa

28 augusti 2008 19:49

Förkyld är en sak - men du hade ju både feber o huvudvärk - någon trodde du drabbats av "the flu" o då ska du ta det lugnt för den tar på rejält på krafterna. Blir vädret bara bättre så slipper du förhoppningsvis fler 'förkylningar'

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cameron - 13 oktober 2010 18:48

Hej hej,   Nu har det ett tag sen jag skrev sist, men bättre sent än aldrig eller? Det har varit en del att gör sen jag skrev förra gången, introduktions kursen är klar och vi är två veckor in i nästa. Jag skulle sriva vilken det är, man jag ve...

Av Cameron - 28 september 2010 20:10

Hej igen,   Nu har helgen gått igen. Den gick fort men vi fick massor gjort, för Amandas föräldrar kom ner och hjälpte oss fixa gardiner och lampor och massa småsaker som inte vi hade tagit tag i. Så nu har vi lampor, gardiner, en rullgardin och ...

Av Cameron - 18 september 2010 22:37

Hej hej   Så har jag kommit mig för att sätta mig på en udda tid och skriva lite till. Nu har jag gjort klart två veckor på Skydd mot Olyckor ute på Revinge och nu är det 118 stycken kvar. Och jag hoppas att vi kommer att få lite mer mat nyttiga ...

Av Cameron - 14 september 2010 19:27

Tjenare    Nu tycker jag det var ett bra tillfälle att skriva lite till om dom senaste dagarnas händelser...  Avslutningen på lördagen var lugn och vi gjorde inte mer än att kolla lite på tv innan vi kröp ner i sängen för att sova. Men när vi...

Av Cameron - 11 september 2010 17:48

Hej hej,   Nu har jag tagit mig igen den första veckan på min brandmansutbildning och jag ser fram emot att få komma igång och lära mig lite saker på riktigt. Än så länge har vi inte haft mer än introduktioner på ett par olika kurser, resterande ...

Ovido - Quiz & Flashcards