Alla inlägg den 10 september 2008

Av Cameron - 10 september 2008 09:15

Hej hej

 

Jag tror tisdagar är snabbare än vanliga dagar, för jag brukar missar alltid något som jag ska göra, inte bara och skriva lite här utan andra saker också. Så därför tror jag nu att tisdagar e snabbare än dom andra dagarna för man hinner aldrig med allt man vill…

 

Så nu när jag har fått sagt det kan jag fortsatta och klottra ner vad jag faktiskt ha hunnit med.

Och varför inte börja med tisdagen när vi ändå håller på, för jag han faktiskt med lite trots att tisdagar e snabbare än vanliga dagar :p

Jag åkt vilse… och det har jag inte gjort på ett tag så jag kände mig ganska vilsen just. Jag försökte nämligen åka och hällsa på Emmelie (en annan Au Pair) och hon bor inne i stan… Men jag hittade dit tillslut och det va skönt och träffa någon som man vanligtvis går och snavar över. Tyvärr så blev det inte så länge innan hon va tvungen och åka och hämta ett av ”sina” barn på dagis tack vare min fel körning. Och då kanske ni förstår vilken ordentlig fel körning det var, den tog lite över en timme innan jag hittade dit jag skulle. Men nästa gång åker jag inte fel kan jag lova:)

Och efter som vi börja de med tisdag kan vi ju fortsätta bakåt med måndag. Men det hända inte så mycket i måndags, jag va ner och gymmade en vända men mer än så blev det inte gjort faktiskt. Helgen gick i mycket samma anda och var lugn söndagen spenderade vi inne i stan på klubben och kollade på film medans tiden gick. Jag, Sharon och Scott var upp till kamo och at lunch men ut över det hände inte något intressant. Och lördagen var lite annorlunda än vanligt eftersom Rod kom hem under natten och tog med Karl in och hämta Sharon i stan. Så då fick jag lite ledigt tid och utnyttjade den till en dusch och ta det lite lugnt, men i övrigt var det en ganska vanlig lördag.

Onsdag, torsdag och fredag förra veckan var helt vanliga arbetsdagar så det finns inte nå kul och berätta om, så vi skippar det…

 

De va allt för nu,

Ha de gött allesamman

Ovido - Quiz & Flashcards