Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Cameron - 16 juli 2010 22:17

Halloj!!!


Nu har jag hittat lite tid som jag inte har bokat upp, jag har blivit ensam kvar här i Säffle då jag ska jobba och hela familjen Linelius-Ljungman har åkt till Skåne för att fira Amandas farmor i efterskott med att åka till hennes barndomshem utanför Åhus.


Sen jag skrev sist har jag och Amanda jobbat ganska mycket. I tisdags fick vi jobba ett jätte långt pass då dom hade ett 70års kalas på kvällen och vi hade jobbat under dagen. Så på en dag fick vi ihop nästan två arbetsdagar (15,5 timmar) så i onsdags när vi började klockan nio på morgonen var vi allt annat än pigga och fräscha.

Men vi har även hunnit med en familjehelg i Lund förra helgen, det var kul och träffa alla på samma gång, vi var och badade, träffade mormor och morfar och hade trevligt. Men tro inte att vi bara roade oss. Vi var och tittade på två lägenheter också, men vi blev inte jätte imponerade av någon av dom tyvärr. Men vi letar vidare och hoppas på att vi hittar något snart.

För nu har jag fått mitt antagningsbesked och jag ska börja läsa den sjätte september =) så nu e vi helt säkra på att vi ska flytta.


Imorgon väntar jobb på McDonalds men jag ska inte vara där förens klockan tolv så jag får sovmorgon, och det kommer vara skönt, en sån känner jag kan behövas.

Och så har det blivit en liten ändring av min planering, jag trodde ju att jag skulle jobba på Sund nästa vecka. Men så blir det inte, jag fick veta idag att dom inte har något för mig att göra nästa vecka så jag fick ”ledigt”. Som tur var hade jag missat att jag hade ett pass på McD på onsdag och ett på fredag så jag får jobba lite åtminstone. Men det ska faktiskt bli skönt att vara lite ledig lite innan vi ska till KornÖ.


Så där, en liten rapport från mig…

Ha de fint till nästa gång/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards