Direktlänk till inlägg 16 september 2008

Surfbäda : )

Av Cameron - 16 september 2008 10:16

Hej allesamman

 

Idag har jag lyckats hinna med tisdagen lite bättre an förra veckan, kanske de går lättare om man vet hur snabba dom kan va....

 

Men vi kan ta det som de hände denna gången och inte bakvänt som förra. Och då måste vi ju börja med torsdag.

Visserligen va det ingen jätte spännande dag, jag städade hela förmiddagen som vanligt, och på efter middagen tog jag mig en promenad och de va min torsdag. Ja sa ju att den inte var så spännande.

Fredag var lite roligare, för jag tog mig ut och åkte lite cykel. Och jag har en bra bit upp till där jag var innan alla förkylningarna, men de e sånt som händer antar jag. Och sen åket jag och Sharon och hämtade lilleman och körde in till stan och åt middag på Kamo med Scott innan det var dags och åka hem och stoppa karl i sängen.

I lördags gjorde jag något som jag inte gjort på ett tag och blev positivt överraskad. För efter att ha åkt in och hämtat Sharon med Karl och sen åkt in utan Karl med Sharon för och hämta en dator som hon hade glömt inne i stan. Åkte jag iväg till månaden Au Pair möte, som inte var som dom andra jag varit på. Vi satt inte och pratade om ingenting utan vi vandrade iväg och spelade minigolf, de var några nya ansikten och som vanligt kommer jag inte ihåg alla nya namn, men jag får se om jag kan luska ut dom innan nästa gång vi ses :s.

Resten av lördagen gick åt till titta lite på Ben 10 med lillen och lite målande innan det var dags för middag, dusch och sängen föra Karl. Och jag pratade med föräldrarna hemma i Svea rike.

Söndag startade med att Karl kommer ner springande till mig halv sju och undrade om det var dags och vakna… (klockan sju e dags och vakna) och näst kommande halv timme ligger han och skriker efter mig, och jag vägrade och gå upp till hans rum. Men klockan sju kom han ner igen och frågade om de va dags och vakna, men jag ville ligga och dra mig en stund. Så det hela slutade med vi hade lite dragkamp om mitt täcke och kastade lite strumpor innan han började rota igenom mina böcker och jag fick ingripa… Och sen lekte vi cowboy på verandan innan vi åkte in och hälsade på Sharon och Rod inne i stan. Och när det började dra sig mot fyra tiden ringde en data klient och dom tog med sig Karl dit a jag fick lite ledigt så jag for hem och tog de lugnt.

Igår va jag iväg och surfade igen och de gick visserligen inte så bra men nu har jag en egen surfbräda… Och de va det som hände igår kanske inte så mycket men de som hända va kul. Idag har jag mest tagit de lugnt va ut och gick en sväng och sen lag jag och läste och solade uppe vid poolen.

Aja de va allt för denna gången, 

Simma lugnt tills nästa gång/ Marcus

 
 
Ingen bild

Lisa

16 september 2008 13:28

KUL läsning, alltihopa. GRATTIS t BRÄDAN Varför var du inte ut o surfade på tisdagen? Vädret o vågorna skulle ju vara bra - enl prognoserna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cameron - 13 oktober 2010 18:48

Hej hej,   Nu har det ett tag sen jag skrev sist, men bättre sent än aldrig eller? Det har varit en del att gör sen jag skrev förra gången, introduktions kursen är klar och vi är två veckor in i nästa. Jag skulle sriva vilken det är, man jag ve...

Av Cameron - 28 september 2010 20:10

Hej igen,   Nu har helgen gått igen. Den gick fort men vi fick massor gjort, för Amandas föräldrar kom ner och hjälpte oss fixa gardiner och lampor och massa småsaker som inte vi hade tagit tag i. Så nu har vi lampor, gardiner, en rullgardin och ...

Av Cameron - 18 september 2010 22:37

Hej hej   Så har jag kommit mig för att sätta mig på en udda tid och skriva lite till. Nu har jag gjort klart två veckor på Skydd mot Olyckor ute på Revinge och nu är det 118 stycken kvar. Och jag hoppas att vi kommer att få lite mer mat nyttiga ...

Av Cameron - 14 september 2010 19:27

Tjenare    Nu tycker jag det var ett bra tillfälle att skriva lite till om dom senaste dagarnas händelser...  Avslutningen på lördagen var lugn och vi gjorde inte mer än att kolla lite på tv innan vi kröp ner i sängen för att sova. Men när vi...

Av Cameron - 11 september 2010 17:48

Hej hej,   Nu har jag tagit mig igen den första veckan på min brandmansutbildning och jag ser fram emot att få komma igång och lära mig lite saker på riktigt. Än så länge har vi inte haft mer än introduktioner på ett par olika kurser, resterande ...

Ovido - Quiz & Flashcards