Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Cameron - 1 januari 2008 15:59

Gott Nytt År Hej igen, nu har det blivit ett uppehåll igen. Under uppehållet har de varit ganska lugnt, åkte ner till skåne och firade jul med familjen, och for tillbaka till dalarna 30/12, på de fullaste tågen i hela sverige kändes de som. De va nog för att många ville fira nyår i sälen… Själv firade jag med några kompisar här i vansbro med middag, lekar och lite skålande vid tolvslaget. Sen tröttnade vi på de och gick hem ganska snart efter det faktiskt. Och i dag har jag åkt årets första cykelpass och vurpat för första gången i år :p (på en isig grusväg). Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, kollat lite på roliga klipp på Internet och duschat. Resten av kvällen ska jag nog ta lite som den kommer, och vad morgondagen ska innehålla vet ingen än… Så livet håller på och återgå till de normala i vansbro. Ha de bra/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards