Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Cameron - 6 januari 2008 18:24

Hej hej, Så var den första veckan på de nya året till ända… Och i Vansbro har inte 2008 betytt några större förändringar, datumet kanske…Jag tog det ganska lugnt i veckan, en möjlig skidtur i Gesunda blev inte av, jag fick inte gyma i fredags och jag fick punka efter 5 minuter i går. Ni kanske tycker att de verkar som att de inte låter som nå vidare vecka, men i dag blev jag trött i alla fall. De har snöat nästan 6 dagar men de har inte blivit så många centimeter för än inatt. Så jag fick brottas med nästan 2 decimeter nysnö på alla mindre vägar och de tog musten ur mig mycket effektivt. Efter ca 2 timmar och 2-3 kvart kändes de som att jag aldrig skulle komma hem igen, men 15 minuter senare kom jag faktiskt hem ändå. Sen dess har jag inte rört på mig i onödan, en tur till konsum fick de lov och bli men de får nog räcka. Imorgon ska jag skicka iväg ett brev som förhoppnings vis ska ge mig ett jobb, på Nya Zeeland. Ska försöka och bli Au Pair där, nu undrar ni säkert varför… Varför inte??? Så de va nog de mesta från mitt liv just nu… Ha de bra/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards