Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Cameron - 23 juni 2008 08:29

Go kväll

 

Sitter här igen, verkar som att förra veckan var att par dagar kort… Kanske inte när jag tanker på det, men jag hade och göra hela tiden och då brukar ju tiden gå lite fortare när man e uppe i alltihopa.

Onsdag och torsdag var ganska lugna och det hände inte nå vidare mycket. På torsdag kvällen kollade jag på ”Flags of our Fathers”, en ganska bra film men ganska lång… Fredagen gick at till och hjälpa Sharon och hämta lite dator don nere i södra Aukland. Och sen åket jag tillbaka till outlett affärerna for jag hade fått min 50 dollar för och ha blivit månadens Au Pair, och använde pengarna till två t-shirts. Efter det åkte jag hem och jag och Sharon och hämtade karl och sen åkte vi in till stan och ”hämtade” Rod och gick ut och åt kvälls mat. Och när jag och lilleman kom hem va det bara och borsta tänderna och sen stoppa honom i säng…

Resten av kvällen kolade jag på film (Hidalgo) och sen var det lägg dags för mig också.

Lördag och söndag regnade det nästan hela tiden så vi (karl och jag) hemma och lekte inne och tittade på film… Inte den roligaste helgen jag varit med om, men man kan inte göra sa mycket åt vädret.

Idag har jag varit ute och tränat i regnet nästan två timmar och jag åkte lite nya vägar och lyckades trötta ut mig ordentligt under tiden. Jag tror inte att det finns några släta fina vägar runt omkring North Shore, för det gick upp och ner hela tiden jag var ute idag. Men man blir ju bra på det man gör mycket… och jag åker mycket backar just nu, så jag borde ju bli bättre på backar :p

Ska ut och cykla imorgon igen så det kommer nog ta mesta av tiden…

Kanske skriver imorgon om det händer något kul…

 

Ha det fint tills nästa gång/ Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards