Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Cameron - 8 juli 2008 09:03

Hej hej

 

Så har det blivit tisdag igen och jag har jobbat några dagar och varit ledig två :)

 

Följande har hänt:

Jag har varit ute och tränat tre gånger. I onsdags nere vid st helliers, för jag trodda att jag var smart och skulle lura backarna… Men oj vad fel jag hade, det fanns backar där med och dom va branta också. Men det var i alla fall platt nere vid vattnet.

I fredags åkte jag runt North Shore, och lyckades trötta ut mig ganska ordentligt i alla backarna som man får tampas med på den rundan.

Och idag var jag ute på en ny runda och tog några bilder i det fina vädret. Fick ta av mig ben värmarna efter en timme.

 

Jag har spelat lite biljard, mot scotty och lite med mig själv för och öva lite.

Jag har åkt buss från stan och hem för första gången. :p

Och kollat på alldeles för mycket schoby doo (lite osäker på stavningen men ni förstår säkert), för det var vad lilleman ville hyra i söndags och det fanns inget annat som dög...

 

Och säkert ett par saker till men jag kommer inte på dom nu…

 

Ni får hålla till godo med det denna gången.

 

Till nästa gång, ha de gött / Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards