Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Cameron - 15 juli 2008 09:59

Hej hej, 

Åter igen har det blivit tisdag och jag visste jag höll på och glömma något, men så kom jag på de, jag har inte skrivit något ännu.

Men nu har jag satt mig ner och ska klottra ner lite om de senaste dagarna.

Men om sanningen ska fram så har jag faktiskt inte gjort så mycket. Jag har faktiskt bara haft tid och vara förkyld, de började jag med i onsdags morse och de va så kul att jag inte ville sluta för än idag då jag bara var lite täppt och jag tror att jag kan vara frisk i morgon igen. Så jag har inte tränat något sen förra måndagen och börjar bli ganska rastlös och jag skulle gärna träna ett par pass innan helgen e här igen…

 

Något som jag inte har gjort men som ända har hänt är att Ann-Marie har kommit hit på besök, och för er som inte vet vem det är så e det Jackson familjens förr förra Au Pair. Hon kom hit i onsdags och kommer att stanna här tills någon gång runt 20de augusti. Inte mig emot, hon e hur trevlig som helst. I söndags var vi på bio med en av hennes kompisar och såg Hancock och spelade lite biljard och airhockey efter hennes kompisar som skulle upp tidigt och åkte hem efter filmen.


Igår gjorde jag nog inte en enda knop och var ganska nöjd med det om jag ska vara ärlig. Och idag har jag inte gjort mycket mer, jag var till Albany mall och försökte leta tag på ett par byxor, men jag fick hjälp och avstå av Ann-Marie efter jag frågade om hennes tankar. Dom fanns i en annan färg som var snyggare men dom fanns naturligtvis inte i min storlek. Och efter lunch på caféet där båda två blir igen kända då Rod och Sharon skaffar kaffe och liknande, dom har även lite mat och annat.

Och sen dess har jag legat på min säng och läst och tagit de lugnt på min sista lediga dag.

 

Så där ja, de blev ganska mycket ändå…

Ha det gött alla där ute/ Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards