Alla inlägg den 27 november 2009

Av Cameron - 27 november 2009 17:02

Hej allesamman


Nu har det gått ganska länge sen jag skrev sist (igen) men jag har inte riktigt tid och skriva något längre inlägg just nu, men det kommet ett kort om dom senaste veckorna.


Jag har jobabt en del (mer än vanligt) och pluggat engelska som jag ska vara klar med om två veckor, jag höll mitt tal över telefon imorse (kursen är helt på distans) och fick bra betyg på den trots att det inte var så väl inövat och lite för kort.´

Jag och Amanda har varit i skåne och hälsat på för och fira min storebror på hans födelsedag.

Och det var nog allt viktigt, om man inte ska gå in i detaljer. Vilket jag varken orkar eller har tid med just nu. 

Kanske kommer lite mer läsning ibörjan på nästa vecka, jag ska nämligen jobba både lördag och söndag...


Ha de bra tills nästa gång/ Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards