Alla inlägg den 7 september 2009

Av Cameron - 7 september 2009 17:58

Hej igen


Hoppas ni inte förväntar er många och regelbundna inlägg, för det kommer jag förmodligen aldrig lyckas med någon längre tid.

Men nu kommer ett kort och sporadisk inlägg igen hur som helst.


Nu är jag tillbaka i Säffle efter en blixt visit hemma i Lund, de fanns inte så mycket roligt och göra där… så jag åkte och hälsade på Amanda i Nyköping hos hennes storebror. Där vi seglade en lite sväng och tog det ganska lugnt. Sen åkte vi via Örebro upp till Säffle igen och har varit här den igår kväll.

Idag har inte varit den mest produktiva dagen kanske, men det e så här ganska ofta tror jag. Men jag har faktiskt varit ute och tränat, för jag tog cykeln med mig denhär gången. Tyvärr blev det inte så länge och det regnade på mig, men det som var positivt var att jag gick inte på eniros hemsida och kollade hur långt jag cyklade (efter som jag inte har letat upp min cykeldator och inte skaffat en ny) och det visade att jag inte var alls lika slö som jag trodde. Utan det visade sig att jag hade hållit en snitthastighet på mellan 32 och 34 km i timmen. Så nu e jag mer motiverad och fortsätta träna upp uthålligheten och kunna tävla lite nästa säsong.


Men nu har jag skrivit de allt jag hade för idag, vi får sen om det blir mer snart. (vem vet :p)


Ha de gött/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards