Alla inlägg den 7 april 2008

Av Cameron - 7 april 2008 18:13

Hej hej 


Nu har det gått en vecka till och de har hänt en del saker sedan sist. Jag har skänkt bort mitt skrivbord och alla mina stolar till erikshjälpen, det gjorde jag i torsdags och sen dess har jag fått sitta och äta i soffan, brukade göra de innan också men de känns lite konstigt och inte ha något val :s. Och jag har packat några flyttkartonger till och i går meckade jag ner extrasängen, bokhyllan och mitt sängbord/hurts. Så nu känns det mer och mer på tagligt att den slutgiltiga flytten är nära nu.

 Har lånat skolans cykelsläp idag och tänkta packa de som e ner plockat, men jag ska dom största grejerna längst ner, sängen och soffan som jag inte har skruvat ner än. Så jag packar allting imorgon istället.

I lördags var jag och Kristoffer ner till Arlanda och hämtade LÅ, Erik, Linn och Jonas som hade varit på mallis på tränings läger, de var skönt och komma iväg en stund och inte tänka på och flytta.

Imorgon bär det av till Skåne med alla möbler och kläder och det mesta annat också. Sen är det bara flyttstädningen kvar innan den slutgiltiga flytten. Men till dess är de fortfarande en vecka och så långt har jag inte kommit än…  


Ha de bra/ Marucs

Ovido - Quiz & Flashcards