Alla inlägg den 24 april 2008

Av Cameron - 24 april 2008 22:26

Hej hej  

Nu har det gatt nagra dagar och jag tror att jag har kommit over tids skillnaden mellan sverige och Nya Zeeland.

Var ute pa lite av en rund tuar av Aukland igar men glomde naturligtvis kameran hemma, man jag kommer nog aka runt i Aukland ingen (med kamera). Jag ha raven fatt min telefon och fungera, den var last till telia och tlia finns inte har och jag har oppnat ett bankkonto och fatt ett kort kopplat till det, sa nu har jag nog de mest nodvandiga.

Och jag har provat och kora bil pa fel sida nu, de kanns ganska konstigt, men det var en automat sa jag kommer slippa vaxla i alla fall. Och jag har fatt goar nagra sysslor, har kort Karl (ungen) till och fran dagis varit med och lagga honom ett par kvallar.

Idag har dom ledigt fran skola och dagis, sa vi ska nog aka till ett zoo med honom, sa vi far val se hur de gar…

 

Ha de bra/ Marucs

Ovido - Quiz & Flashcards