Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Cameron - 27 augusti 2009 21:56

Tjena,


Tänkte bara skriva ett litet innlägg innan jag åker till skåne. Vi har haft det lugnt och skönt här i Säffle, vi har inte gjort jätte mycket. Jag vi har varit hoss Amandas häst Fabbiene och jag har ridit två gånger och en gång barbacka till och med, utan och trilla av:P Vi har varit in till karlstad ett par gånger... Idag en av gångerna och det en av anledningearna till att jag skriver idag, jag köpte nämnligen två köttätandeväxter: Teeney en liten som har blommor som slårigen när det kommer något gott och Hungry som är lite större och lockar ner flugor och annat ätbart i sina "blommor" så dom fastnar. 

Vi har matat både Teeney och Hungry med flugor så dom klarar den långa resan till skåne imorgon(fast mest för att vi ville kolla på när teeney åt upp dom...). 


Så nu vet ni:P kanske lite barnsligt, men jag e inte så vuxen av mig...


Ha de bra/Marcus 

Ovido - Quiz & Flashcards