Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Cameron - 2 juni 2007 14:30

Hej hej

 

Nu har de blivit dags och skriva några rader till…

I torsdags hände inte så mycket, jag tränade lite och åkte ner och jobbade vid klockan fyra. Efter det blev de lite tv hos Adrian…

Igår hände lite mer, jag var nämligen bjuden på studenternas avslutningsbal, på dagen hände ingenting eftersom jag tog en vilodag. Vi (jag och adrian) blev hämtade 15minuter sent, hade jag vetat de kunde men tagit de lite lugnare med förberedelserna som blev försenade som vanligt, eftersom jag blev tvungen att hjälpa adrian med diverse grejor.

Väl där var de fotografering och mingel innan de blev mat, tal och tillslut dans. Tyvärr slutade de hela vid elva tiden och de flesta tog sig till ”Selins” som inte var all lika kul. Jag åkte hem när dom stängde men var ganska ensam om de…

 

Idag har jag varit ute och cyklat grusvägar i dryga 2,5 timmar, de var strålande väder och lagom varmt så de var skönt och komma ut en sväng.

Ikväll kanske jag ska vara chaufför till Falun där de e Falukalaset, kan nog bli ganska kul. Men de e inte bestämt än. 

Ha de bra allihop/marcus

Ovido - Quiz & Flashcards