Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Cameron - 3 juni 2007 16:37

Halloj

 

Har just kommit ur duschen och tänkte skriva lite, kan börja med vad som hände igår kväll…

De blev inte någon tur till Falun, ganska skönt för de hade blivit en låååång natt. Istället satt jag och kollade på en film på tv ”Don’t say a word” ganska bra om ni frågar mig. Men just när den tagit slut och jag började tänka på sängen ringer Tove och frågar och om jag kan köra till Järna,(jag hade sagt att jag kunde köra tidigare) så de var bara och knalla iväg. De var något lokalt band som spelade. Somnade runt två tiden ganska trött :p

 

Idag lyckades jag häva mig ur sängen halv tolv. Och kom ut på cykeln vid ett tiden, idag blev bara en fika runda som slutade med en glass på Håkanssons med ”Körven”. De har varit riktig ”fika runda” väder så nu ska jag iväg och jobba på brännan som är lite ojämn just nu:s

 

Ha de bra/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards