Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Cameron - 7 juni 2007 22:03

Hej

 

Då satt man här igen och skulle skriva lite, de har varit en ganska skön vecka fram tills nu. I måndags fixade jag mina tågbiljetter till hem resan på söndag och sen for jag ner till ”plasket” och solade och läste lite. På efter middagen åkte jag och Robert en sväng på västerdalälven och avslutade dagen med att grilla tillsammans med emma och ”bärta”. Så de var en mycket behaglig dag faktiskt.

Tisdagen började ganska tungt klockan 06:40 när jag var tvungen och hasa mig ur sängen för att åka och jobba vid 08:00 men efter att man kommit därifrån gick det lättare, jag och Adrian åkte ut till glatjärn och badade tillsammans med halva rid 3an ett tag. Kvällen var ganska lugn, var ut en sväng och kollade om de hände något med robert men de var inte nå vidare drag…

Igår på nationaldagen åket jag vatten skidor för första gången och lyckades ganska bra till och med, efter det blev det lite plaskande ute i glatjärn. Och på kvällen tittade jag på fotbollen uppe hos adrian, och la mig i tid efter det.

För imorse var jag tvungen att upp och jobba igen, men bara till 13:00. Efter en tur ner till VUC för att kolla vad de var för träning for jag, Jim (adrians pappa) och adrian ut till cross banan för att åka några varv. Jag lyckades faktiskt åka en sväng också :) men bara på grusvägen :p Nu på kvällen har jag varit med gymnasiet nere i Borlänge och åkt rekordmilen, de gick ganska bra, åkte på 14 min 12 sek på linje hojen och fick en välförtjänt sista plats:( men jag bryr mig inte så mycket...

 

De va nog allt, Ha de bra/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards