Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Cameron - 26 juni 2007 20:27

Hej igen…

 

Nu har de gått nästan en vecka sen sist, och jag har kommit hem till vansbro igen så nu blir de nog bättre med inläggen :)

 

Förra torsdagen var jag ute och rullade en sväng och tänkte på loppet, mycket mer blev de inte. En sväng ner på sollerön och kollade på damjuniorernas tävling med nalle och sen var de ”hem” och äta och lägga sig och försöka sova (klockan 21:00).

 

Fredagen började alldeles för tidigt med gröt och mackor ca 2,5 timmar innan start, ihop packning och förd till starten. Vi (jag och adrian) var där lite över en timme innan så vi åkte en sväng och satt i bilen och kollade på alla andra. 07:10 gick starten och allt gick smidigt. Tog mig över gesunda och slängde västen till adrian och co. Fick problem upp för första backen i Orsa jagade ikapp utför och åkte av i nästa backe som kom direkt efter. Åkte med andragruppen (tror jag) in till gesunda där jag fick släppa uppför men höll avståndet över broarna och in till byn. Kom i mål ett par minuter efter andragruppen… Hyfsad insatts blev betyget.

Sen var de hem och duscha och vila innan maten, och samma sak efter. På efter middagen plockade jag och Mia blommor till midsommarkransar och gjorde tre stycken. Efter lite mer vila och mat så fixade jag till mig lite och for ner till sollerön. (Jag var chaufför) Och plockade upp, tess, jossan, sara, tove, louis, madde och emma och åkte mot Leksand. Två Älgar en poliskontroll och en massa timmar fick jag äntligen gå och lägga mig och somnade som en klubbad oxe.

 

På lördagen hände inte mycket förrän på eftermiddagen då jag gled ner mot sollerön för och åka soldvarvi. Jag fick vara med ca 25min innan jag blev varvad. Pratade lite på olika ställen och kollade på målgången innan jag åkte ”hem” och duschade. På kvällen åkte vi in till Sara och kollade på film och klockan sprang iväg ännu en kväll :s

 

Söndagen var en mellan dag jag åkte med Robert och Emma till vansbro, och vi tittade på film innan de var säng dags.

 

Måndag: Första dagen på nya jobbet. Procordia Food (Felix) var på introduktions möte och fick en tur runt i fabriken. Sen fick jag byta om och börja lära mig på riktigt. Slutade halv tre och cyklade hem. Fick mat hos Emma och Robert och kom i säng alldeles för sent.

 

Tisdag: Vaknade och såg att klockan var 06:24, jag skulle börja jobba 06:00. Var på Felix ombytt och klar 10 minuter senare. Och fick lära mig en massa nya saker fram till 14:30 åkte hem och åt några mackor och somnade på soffan.

Har inte gjort mycket mer sedan dess. Nu ska jag äta lite och gå och lägga mig.

Go´ natt/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards