Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Cameron - 3 augusti 2007 20:31

Hej allihop

 

Har blivit ett tag sen jag skrev något sist, har varit lite si och så med saker och rapportera om.

En kul grej är att jag har fyllt år, för tjugonde gången. Och de firades med kompisarna i lördags med lite pizza och kalas på traditionellt sätt, och de firades med familjen på söndagen i Falun med bio och restaurang besök efteråt. Båda var kul och men på lite olika sätt... (och i måndags blev jag tjugo:p).

Sen dess har det inte hänt så mycket, jag och Adrian har flyttat min bil som ståt still i 4 månader (50 meter) och de va nog allt. Har jobbat lite och tränat två pass denna veckan så de har inte varit någon höjdar vecka ur tränings synpunkt, lik som alltför många andra veckor nyligen känns de som :(. Ska ta mig i kragen och hålla efter träningen nu så de blir någon ordning på de…

Men de var nog allt jag har och skriva just nu.

Simma lugnt /Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards