Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Cameron - 5 augusti 2007 21:01

Hej hej

 

Nu sitter jag här ingen och skriver lite… Efter att jag skrev i fredags ringde Robert och undrade om jag skulle med ut och fiska, och så blev de. Tyvärr fick vi inget, men de ser jag inte som huvudsaken (tro de eller ej) utan de var riktigt skönt och åka lite båt och kasta lite medan solen gick ner. Vi gav oss strax innan elva tror jag och då var de ganska kyligt men tack vare en under tröja kändes de bara skönt.

I lördags skulle jag ut på ett distans pass var de tänkt men när jag kom hem hade jag bara 2 timmar och 20 minuter på klockan men nöjde mig med de, och tog de lite lugnt innan jag ställde mig och lagade lasagne. Jag kan faktiskt laga mat (lite), och blev sittande och glodde på tv resten av kvällen.

Idag har inte hänt så mycket, men jag var ute och tränade i 3 timmar och 30 min och fick cykla nästan 5 mil i ordentlig mot vind som tog musten ur mig ganska effektivt. Så när jag kom hem hände inte speciellt mycket. Jag lyckades gå ner till ica och handla och värma gårdagens lasagne i min nya mikro :D.

Och de var min helg… hoppas att ni hade lite roligare än jag,

 

Ha de gött/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards