Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Cameron - 26 augusti 2007 22:37

Hej hej

 

Nu har jag slarvat med skrivandet igen. Men nu kommer en rapport igen.

Förra helgen var jag i söderhamn och tävlade från fredag till söndag, utan någon riktig framgång. Kom två eller tre minuter efter vinnaren på tempot (på linje cykel) och rullade i mål i bakre delen av klungan på lördagens Gp och söndagens linje. Men de va nog allt jag kunde räkna med när jag inte skött träningen riktigt.

Måndagen blev lite av en mellan dag med ett lätt cykelpass innan jag skulle börja jobba på felix på tisdagen (06:00). Och de har tagit upp ganska mycket tid denna vecka, men lite träning och annat har hunnits med.

Åkt mtb för första gången på en evighet i onsdags med gymnasiet och åkte tempo i torsdags. Och efter tempot cyklade jag direkt till glatjärn och anslöt till kompisgänget och spelade volleyboll och badade en sväng.

Fredagen blev mest jobb, först på felix och på ica på kvällen, inte någon dag och komma ihåg precis…

Igår vaknade jag klockan åtta utan hjälp :s och for ut och tränade vid tio tiden, blev tre timmar och 93 km. Träffade Adrian på rakan upp mot Söderåsen och de resulterade i att vi åkte ut och badade (gissa var:) ) sen lyckades vi dra ihop ett gäng och åka vatten skidor och wakeboard. Men de blev lite sent och lite för kallt så nå mycket åkande blev de inte. Till slut hamnade jag robert, emma och adrian ut vid ”flögforssen” och satt där och lyssnade på vattnet och tittade på mörkret (och pratade en del) tills de blev för kallt.

Dagen bjöd på två timmar cykel, lite bil meck, en kebab och en film… ganska okej faktiskt.

 

Så nu vet ni :p

 

Ha de bra allihop/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards