Alla inlägg den 20 april 2009

Av Cameron - 20 april 2009 10:09

Tjenar


Nu har jag tid och skriva igen, trots att det inte var sa lange sen sist.

Men det har hant ganska mycket sa det kanns som att det va flera dagar sen...

Som ni marker kom jag med flyget och fick komma in i Australien, men det va inte helt enkelt. Det borjade jatte bra med att jag kom ivag innan jag hade tankt mig, och det var tur. For jag hittade inte vart jag skulle parkera bilen och hamnade i ett bostadsomrade och fick lasa karta och kora och gora U-svangar. Till slut kom jag fram och det va runt den tiden jag hade planerat gran borjan. Sen gick det bra och jag kom pa flyget och jag somnade sa fort vi kommit upp i luften. Vaknade lagom till frukosten som inte imponerade det minsta... bla for flygmat. Resten av flyget halv sov jag och lysnade pa musik. Nar vi val landat och jag fatt tag pa min klump fick jag ga och visa upp den for tull personalen och dom kom fram till att baten nog va ofarlig, men dom va tvungna och packa upp och inspektera den forst.

Sen traffade jag Chris som skulle ha modellen och han slappte av mig vid mitt boende ganska centralt i Melbourne. Val da insag jag att jag inte skulle kunna anvanda mitt nya zeelenska bankkort efter som det bara funkar i nya zeeland... Men jag hade nog med pengar pa mitt svenska kort och kopa en timmes internet tid pa hostelet dar jag bor. Sa det loste sig anda, resten av dagen har jag promenerat runt Melbourne och kollat i lite affarer och forsokt bilda mig en bild av standen. Det jag har kommit fram till e att det e en stor stad med mycket maniskor i, den far malmo och se ut som en somnig liten by pa landet :P

Men nu borjar jag bli trott pa alvar och jag tror inte jag ska va uppe mycket langre till.

Sa ha det bra dat ute/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards