Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Cameron - 1 juni 2009 04:26

Hej hej


Nu var det ett tag sen jag skrev… Men nu ska jag skriva sista inlägget från Nya Zeeland (på ett bra tag iaf)


Senaste veckan har varit ganska behaglig, med inte allt för mycket slitigt jobb och rätt mycket fritid. Tänker inte skriva om allt… men lite hinner jag med och plita ner.

Tex. att jag var och surfade för sista gången i onsdags på en hyrd bräda och hade kul med den en timme.

Jag har sålt min mobiltelefon till en kompis som ska stanna kvar här.

Och lite annat smått och gott som jag fick lov och fixa med innan jag ska lämna landet.


Men i lördags var jag och Amanda i longbay och åt middag på restaurangen på stranden. Och sen var vi och kollade på ”Angels and Demons” i Albany på ”goldclass”. För er som inte vet vad det är så är det ungefär som att åka första klass på flyget… Skönare stolar, mer uppassning och väldigt trevlig personal.


Igår inhandlade jag en av dom sista presenterna till familjen där hemma, och träffade Lisa och Emma nere på stan. Sen åt vi middag med familjen och satt och pratade lite innan det va dex och börja packa, och nu e allting färdigpackat, och till slut blev det lite drygt 40kg som ska med hem till Sverige i två väskor. Men som tur e har jag fått reda på att det ska komma massa människor och möta mig på Kastrup när jag väl kommer så långt.

Så nu ska jag ta det lite lugnt och umgås med Amanda lite till innan klockan har blivit dags och äta sista middagen med min kära värdfamilj och sen ge sig av till flygplatsen och köpa dom sista presenterna. Och så borde jag nog checka in i god tid och lite såna praktiska detaljer.


Så nästa gång jag skriver e jag tillbaka i Sverige.

Ha de bra till dess/ Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards