Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Cameron - 13 juni 2009 22:21

Hej hej

 

Så har det gått en vecka till, och denna gången kan jag inte riktigt skylla på att det har hänt så mycket att jag inte har haft tid och skriva. För det har det inte… söndagen gick åt till lite förberedelser och måndagen var det förberedelser och student firande till sent på natta.

Och på tisdagen följde jag med Martin Pappa och Nuulu till Göteborg för och kolla på när Nuulu tävlade.

Efter att vi kom hem från det mitt i natten till onsdagen har inte mycket mer hänt faktiskt.

Jag har varit lite ute i pappas kolonilott och grävt upp en av gångarna och lagt sand under plattorna. Och vart ute och gått lite med hunden och varit på middag med familjen hos mormor idag.

Och något med har faktiskt inte hänt.

Ganska tråkigt faktiskt, i alla fall om ni frågar mig, men det har regnat från torsdag kväll till natten mellan fredag och lördag. Kanske inte någon vidare ursäkt till att inte göra något… men det e min ursäkt.

 

Men på torsdag ska jag faktiskt göra något ordentligt, jag ska faktiskt åka till Lysekil och fira midsommar med emmelie (kompis från NZ). Så jag får göra något innan jag blir tokig av och bara gå hemma och samla damm. För det kan vara skönt och inte göra så mycket ett par dagar, men efter just dom två dagarna blir det tråkigt. Och jag blir rastlös när jag inte har något och göra, och jag tycker inte om att va rastlös…

Så kort och gott nu måste jag skaffa mig något och göra snart, om jag inte ska gå i bitar av tristess…

 

Nästa gång får ni väll läsa om jag lyckades eller inte…

Till dess, Ha de najs /Marcus

 

Ps: De vart inga reflektioner om min tid på NZ, jag försökt men de vart inge helt enkelt… Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards