Alla inlägg den 17 september 2007

Av Cameron - 17 september 2007 10:41

Hallå hallå

 

Nu har den näst sista tävlingshelgen klarats av, och de roligaste var nog åkturen i en Evo på fredagskvällen. Som ni kanske misstänket e jag inte jätte nöjd med min prestation, jag blev varvade efter 14,5 varv av 30, och jag åkte inte så bra dessförinnan heller.

Under veckan har jag jobbat ganska mycket, måndags till torsdag på Felix och fredag förmiddag var jag uppe hos Tompa och staplade lite ved. Så jag hade och göra hela tiden. Vi åkte från Vansbro klockan 15:00 på fredagen och kom ner till Tranås runt 20:00 där vi träffade hen som vi skulle bo hos (en som LÅ känner). På lördagen hände inte så mycket lite cykel tvätt innan vi åkte ner och tittade på stafetten som cycelcomponents vann, inte helt oväntat med deras lag (två proffs och en veteran som åker i elitklassen). Söndagen började som en regnig dag och fortsatte så. Klockan två startade kortbane SM för herreliten och tio tolv minuter senare tappade jag kontakt med klungan och trampade runt tills jag blev varvad. Och sen så var det dusch och återfärd till skogen, vi kom tillbaka runt åtta, halv nio. Så denna helgen går inte till historien som en höjdare… Men inte alla kan göra de :s

 

Ha de bra där ute/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards