Alla inlägg den 23 september 2007

Av Cameron - 23 september 2007 14:27

Hej hej,

 

Så var säsongen 2007 slut för min del. Lyckades att avsluta med en sjunde plats på ”sista chansen” men de kunde ha varit en fjärde om jag inte hade kroknar så dom sista meterna:(

Men de e inte mycket man kan göra åt de nu…

I fredags var de cup final i 4X cupen i vansbro, så större delen av dagen gick åt till att hjälpa till med förberedelser och liknande. Men lite bil meckande hann jag med innan men de går aldrig bra när jag har med bilar och göra :s.

Igår var de ”Sista Chansen” i Ramnäs och på kvällen var det avslutnings middag på ”flottaren” för DH och 4X cuperna men jag fick va med trots att jag inte åker något av de. Efter var det party (på flottaren) men jag var alldeles för trött för att tycka att det var speciellt kul, tyvärr

Dagen så här långt har inte innehållit alltför mycket. Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om, så jag gick en sväng och glömde klockan så jag fick jogga/springa in till barktippen från orienteringsstugan (säkert 3km) och kom dit 10 minuter sen och stod där och var flaggvakt, sen fick jag åka bil till söderåsen och nu har jag suttit lite vid datorn.

 

Simma lugnt/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards