Alla inlägg den 20 september 2007

Av Cameron - 20 september 2007 22:08

Go kväll,

 

Sitter här igen efter några dagar med jobb och träning, har inte hunnits med så mycket mer annat :( Men igår var jag med på ”Älg safari” med halva ”cykel” men vi fick inte se nå älgar istället grädda vi ”kölbullar” och grilla korv.

Som sagt har mina dagar varit ganska fulla med att brottas med minipizzor och träning. Ni skulle bli förvånade om ni såg hur många dom var:p Lite mer har jag dock hunnit med, jag har beställt ett nytt ”dörrlås” till min bil, ska ha kommit till åhls i dag. Och jag städat lite men e inte riktigt klar, men jag kanske fixar till de imorgon.

Dagens träning bestod av lite lag tempo intervaller och ”pejs” bakom skolbussen, och benen kändes som att dom höll på och ge med sig. Dom har inte känts riktigt på hugget senaste tiden så de bådar gott inför lördagens säsongsavslutning.

 

Nä nu får de va nog, vissa fick gå upp klockan 5 imorse :s

Go natt på er/Marcus

Ovido - Quiz & Flashcards