Alla inlägg den 27 september 2007

Av Cameron - 27 september 2007 18:02

Hej hej,

  

Nu ska jag skriva innan de går en/två veckor igen.

Började veckan med och vara arbetslös och konfunderad om när jag skulle få jobba igen. Men när jag var ner på skolan och hämtade mina hjul träffade jag Tompa, och så vart de bestämt att vi skull snickra i Äppelbo onsdag och torsdag. Och i onsdags fick jag ett samtal från Lars Åke och han ville att jag skulle vikariera för honom onsdag och torsdag då han blivit sjuk. Helt plötsligt hade jag två jobb och sköta… Men idag har jag inte blivit något snickrat eftersom jag har haft fulltupp med att förbereda banor och papper inför intagnings testerna till cykelgymnasiet imorgon. Utöver de har jag haft träningen för gymnasieeleverna på eftermiddagarna (försökt i alla fall).  Igår Spelade vi myrfotboll (fotboll på myren) men vi håller inte så hårt på reglerna, så när vi va klara hade alla myrdynga över allt och var genomblöta. Idag var det lite joggning och de var mycket ”lugnare”, nog blev några trötta men ingen fick myrdynga på sig eller blev fälld och tacklad.

Så mycket blev det av min arbetslösa vecka, hat inte ens hunnit tvätta för att jag inte hade tid. Om jag inte passar mig ringer dom väll från Felix också :p

 

Ha de bra/Marucs

Ovido - Quiz & Flashcards